دلـــم تنـــگه ...
 
دنـــــ ــــــــیــــــ ــــای نـــــ ـــــامــــــــ ـــــــرد
 
 
شنبه 12 آذر 1390برچسب:, :: 14:17 ::  نويسنده : الهام

امروز به انــدازه تمام دلتنگــيها ... دلـــم تنـــگه

به اندازه آســمون ابـــري

به اندازه بغـــض بي اشــک

به اندازه آخـــرين برگ پاييـــزي

به اندازه صــداي ترک قلبــم ...دلـــم تنـــگه !!!



نظرات شما عزیزان:

mahsa jo0o0n
ساعت13:49---7 بهمن 1390
((بـه دلـتنـگی هـایـمـــ دسـت نـزن ..!.. مـی شـكنـد بـغـضــمـــــ یـك وقـت ... آنـگاه غـرقــــــ مـی شـوی در سیـلابــــــ اشـكهـایـی كـه ... بـهـانـه ی روانـــــــ شـدنـش هـسـتـی))سلام دوست خوبم.وبتون واقعا خوشمل وعاليه!!حرف نداره!!راستي به وب منم سر بزن قول ميدم بد نگذره!راستي اگرهم با تبادل لينك موافقي خبرم كن.منتظرم....بووووس.

fateme
ساعت14:36---24 دی 1390
وبت خیلی قشنگه گلم.من دوسش دارم.خواستی به منم سر بزن

علی
ساعت22:06---12 آذر 1390
سلام عزیزم.ممنون از حضورت،ببخشید که دیر اومدم سرم شلوغ بود.وبت خیلی قشنگه اگه خواستی لینکم کن.منتظرتم الهام جان

دل خسته
ساعت20:30---12 آذر 1390
سلام
وب زیبای داری .
عذرخواهی میکنم فراموش کرده بودم .
لینکتون کردم
به شما میام سر میزنم شما هم سر بزنید .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است ، کاش میشد که تو را میدیدم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 3674
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



كد تقويم

فال هندسی
لطفا شکل مورد علاقه خود را انتخاب نماييد.



دريافت کد فال هندسی
فالنامه
براي ديدن فال خود ابتدا نيت کنيد سپس بر روي يکي از دايره هاي موجود کليک کنيدتا فال خود را مشاهده کنيد